Zawieszenie

2000-2006 | silnik: S54
Koki
Posty: 469
Rejestracja: pn maja 07, 2007 23:57
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zawieszenie

Post autor: Koki » wt lip 21, 2009 21:16

Pytanie czy to wada Powerflexów , czy błędy w montażu :?:
Teoretycznie czarne Powerflexy są najsztywniejsze , może nie są przeznaczone na kiepską nawierzchnię :?:

brus_ik
Posty: 94
Rejestracja: wt wrz 16, 2008 14:33
Auto: M3 E46, M3 E36 S62B50, E30, X5
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Re: Zawieszenie

Post autor: brus_ik » wt lip 21, 2009 22:31

Błędy montażu można raczej wykluczyć. Zamontowane zgodnie z dołączoną instrukcją i po konsultacji telefonicznej ze sprzedawcą z UK. Poprawnie ustawiona geometria i po dziurawych drogach publicznych samochód użytkowany raczej delikatnie - można by powiedzieć, że prędkości wręcz przepisowe ze względu na totalny brak jakichkolwiek resztek komfortu i konto punktowe :)

Najpierw pęka czarna część (ta twarda jak to zwykle bywa mniej odporna na pękanie i wszelkie udarowe obciążenia). Jak już się wykruszy troche czarnego to potem leci szybko...

Teraz zamontowane są takie: http://www.allegro.pl/item690708863_bmw ... retan.html
które są dokładną kopią powerflexa jeżeli chodzi o kształt (olkusz robi to nieco prościej) i przeżyły już znacznie więcej.

Buni mówił, że podobnie rozpadły się powerflexy jego znajomemu w tylnych wzdłużnych wahaczach - u mnie kontroluję często i brak śladów zużycia. Tak, że nie bardzo wiadomo o co chodzi.

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Zawieszenie

Post autor: kostek_ja » śr lip 22, 2009 17:57

Koki pisze:Pytanie czy to wada Powerflexów , czy błędy w montażu :?:
Szczerzę wątpię żeby tyle osób popełniło błąd przy montażu. Maros, ja i teraz brus_ik...

Dino444
Posty: 1343
Rejestracja: sob maja 26, 2007 13:04
Lokalizacja: Bedford
Kontakt:

Re: Zawieszenie

Post autor: Dino444 » śr lip 22, 2009 20:32

Dlatego ja dalem sobie spokoj z Powerflexami bo nie chce w Zegrzu miec lipy jakiejs i zamowilem juz ori tulejki.
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??

Koki
Posty: 469
Rejestracja: pn maja 07, 2007 23:57
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zawieszenie

Post autor: Koki » śr lip 22, 2009 22:15

Teraz to mnie chłopaki zmartwiliście :sad:
Dopiero co założyłem komplet Powerflexów , zobaczymy jak się będą sprawowały...

brus_ik jak wrażenia odnośnie jakosci produktów z Olkusza :?:
Pytam , bo też ewentualnie myślę o zrobienu kopii u nich , ale z tego co pamietam Maros miał spory problem z produktem od nich :neutral:

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zawieszenie

Post autor: Marcin_Os » śr lip 22, 2009 22:58

A moje PF'y żyły bardzo dobrze.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Zawieszenie

Post autor: Maros » czw lip 23, 2009 00:11

Ale długo chyba nie pożyły... tzn nie dałeś im okazji...

Co do Olkusza to jest średnio, za drugim razem zrobili już tuleje znośnie. Ale gość z którym miałem do czynienia jest troche nie słowny. Prosiłem, żeby się pospieszył, bo auto mi nie jeździ. Obiecał zrobienie wsyzstkiego w tydzień, a w efekcie miałem gotowy produkt chyba 1,5 miesiąca później.

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zawieszenie

Post autor: Marcin_Os » czw lip 23, 2009 09:38

MaRoS pisze:Ale długo chyba nie pożyły... tzn nie dałeś im okazji...
Prawie rok.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Zawieszenie

Post autor: Venom » czw lip 23, 2009 19:01

A czy ktos z Was probowal asortymentu tych firm?
http://www.bikopur.pl
www.carhard.pl

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Zawieszenie

Post autor: kostek_ja » ndz paź 18, 2009 19:06

Dino444 pisze:No to co wy teraz robicie?? Chyba trzeba reklamowac czy cos bo to tez jakies grosze nie kosztuje. I chyba nie powinno sie tak rozsypywac.
Mi uznali reklamację i zwrócili pieniądze za te powerflexy które się rozleciały.

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Zawieszenie

Post autor: kostek_ja » sob sty 09, 2010 00:20

MaRoS, brus_ik, jak zakładaliście swoje Powerflexy to dokręcaliście tą tuleję na podniesionym aucie czy dopiero po opuszczeniu?

Spotkałem się z opinią że Powerflexy rozpadają się jak się je podokręca na podniesionym samochodzie, a tak się montuje seryjne tuleje (aż zerknąłem do TISu).

Wysłałem maila (ze zdjęciami moich popękanych) w tej sprawie do John'a Thorne z Thorney Motorsport (akurat czekam na hamulce od nich). Jak się u nich sprawują Powerflexy. W końcu trochę eMek robili, a facet sam się ściga M3.

Dostałem taką odpowiedź:
"Wow, never seen one that badly damaged before. Have you tried contacting
Powerflex? We've certainly not had any issue with them, however we do
tend to tigthen, drop on the floor and tigthen again, then road test
then check so quite time consuming.

John"

Więc poważnie się zastanawiam czy jeszcze raz nie przetestować Powerflexów. Jak się znowu rozpadną to w sumie nic nie stracę poza odrobiną własnego czasu.
Koki pisze:Dopiero co założyłem komplet Powerflexów , zobaczymy jak się będą sprawowały...
I jak?

Dino444
Posty: 1343
Rejestracja: sob maja 26, 2007 13:04
Lokalizacja: Bedford
Kontakt:

Re: Zawieszenie

Post autor: Dino444 » sob sty 09, 2010 12:35

Nie wiem jak jest z powrflexami ale ja tuleje w swojej zakladajac tez dociagalem po dwa razy. Raz na podniesionym i potem do konca na opuszczonym aucie i jest gitara.
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??

Koki
Posty: 469
Rejestracja: pn maja 07, 2007 23:57
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zawieszenie

Post autor: Koki » sob sty 09, 2010 15:13

Za wiele o trwałości nie powiem , jako że auto od założenie zrobiło 1500km po trasie i tyle...
Te co mi się rozpłynęły z przodu w dolnych wachaczach to niejako z mojej winy :roll: , wchodzę ostatnio pod inną e34 M5 i tu zonk :shock: , dokładnie nad tym wachaczem jest osłona termiczna z blachy której u mnie brakowało...
Tak więc zamówię chyba brakujące tuleje i zobaczymy.
Acha , Allcar jak zakładał to wszystko to też dociągał na stojącym aucie.

piotr e38
Posty: 364
Rejestracja: sob sie 29, 2009 15:55
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zawieszenie

Post autor: piotr e38 » sob sty 09, 2010 20:35

Pierwszy raz słyszę żeby dociągać tuleje metalowo-gumowe na podniesionym aucie. Ja zawsze dociągam na opuszczonym. Moim zdaniem jak dokręcimy tuleje na maxa na podniesionym aucie, to po opuszczeniu tuleja od razu idzie w ostrą pracę, krótko mówiąc mamy nową i już zniszczoną tuleję. Jeśli się mylę to mnie poprawcie, ale zawsze tak robię i wszystko jest git.

Awatar użytkownika
djset
Posty: 582
Rejestracja: czw cze 11, 2009 12:32
Lokalizacja: łódzkie / śląskie

Re: Zawieszenie

Post autor: djset » ndz sty 10, 2010 14:05

Tak jak pisał piotr e38, tuleje metalowo-gumowe dociągamy ZAWSZE na OPUSZCZONYM aucie! Tak jak z rozpórką kielichów - tez na opuszczonym aucie!

ODPOWIEDZ